Anmälan till ridskola HT 2024

Hej!

Anmäl till ridskola HT-24 senast 1/5

OBS! Här tas endast återanmälan för elever som har ridit hos oss under VT24 emot. Vill du istället anmäla en ny elev till ridskolans kölista görs det genom att fylla i formuläret "Anmälan till ridskolans kölista".

Höstterminen 2024 startar ridskolan den 19/8.

Vårterminen är 18 tillfällen för samtliga grupper, Vecka 44 (höstlovet) är teorivecka. Då kan du gå på så många teoripass du vill men betalar bara motsvarande en lektion.

Kostnaden är 260 kr/lektion för juniorer och 320 kr för vuxna (from 21 år).

Vi är en förening och du måste vara medlem för att kunna delta i våra aktiviteter. I medlemskapet ingår Svenska Ridsportförbundets medlemsförsäkring. Läs mer om medlemsförsäkringen här.

Medlemsavgift 2024: 355 kr/junior resp. 455 kr/senior alt. 985 kr/familj (skriv familjemedlemskap i kommentaren om så önskas).

OBS! Tänk på att det är ditt ansvar att se till att du har det försäkringsskydd för olycksfall som du önskar för ryttare och de som hjälper ryttaren i stallet.

Faktura för hela terminen mailas ut till angiven e-post när grupperna är klara. Observera att denna anmälan är bindande och du blir betalningsskyldig för hela terminen!

Om du önskar dela upp ridavgiften så går det bra, ange samma OCR nummer vid varje betalningstillfälle (max tre delbetalningar). Viktigt är att medlemsavgiften och den första delbetalningen är oss tillhanda innan terminsstart. Du blir dock genom denna anmälan betalningsskyldig för hela terminen, även om du väljer att dela upp totalsumman i delbetalningar.

Jag förbinder mig att betala ridavgiften om 4680kr för (junior) / 5760kr (senior),  även vid avbokning av terminens lektionsridning, och godkänner i och med detta min bindande anmälan till HT 2024. Den bindande anmälan gäller i de fall eleven fortsätter rida samma tid och dag, eller då ridskolan och elevens målsman gemensamt överenskommit annat. Då dag och tid för ridning är överenskomna är jag medveten om att det inte går att ändra till annan dag och tid. Genom denna anmälan accepterar jag således att jag blir betalningsskyldig för kursen även om jag/mitt barn inte deltar. Vid förhinder p.g.a. sjukdom, med uppvisande av läkarintyg återbetalas dock terminsavgiften.
Om eleven önskar sluta under terminen tas en administrativ avgift om 500kr för att hjälpa till att hitta en lämplig elev att ta över platsen.

Genom att anmäla er till Torns Ryttarförening godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Ange ridgrupp VT-23 *
HT-24 önskar jag:  *
Elevens vikt och längd *
(P.g.a. att vi endast har ponnyer i ridskolan)
Ytterligare information
Ange mer detaljer kring ridvana eller annan info
Dagar och Tider
Vänligen ange vilka dagar och tider ni kan
Jag förstår och accepterar villkoren för anmälan *
(betalningsskyldighet, villkor för betalning etc.)
Nej
Personuppgifter